برای دریافت قیمت کلیک کنید 09122250013

خرید درب آکاردئونی

فهرست مطالب

راهنماید خرید درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از انواع حفاظ ها یا درب های پرکاربرد است که امروزه از آن استفاده زیادی میشود. سوالی که مطرح میشود این است که در هنگام خرید درب آکاردئونی باید به چه مواردی دقت کرد؟ اینکه چرا درب آکاردئونی یکی از اولویت های مهم هر ساختمان است؟ درب آکاردئونی چه ویژگی هایی دارد که در به عنوان یکی از درهای پرکاربرد مورد توجه قرار گرفته است.

در این نوشته ابتدا به توضیح اینکه درب آکاردئونی چیست میپردازیم. در ادامه ویژگی های مهم درب آکاردئونی که باعث تفاوت آن نسبت به سایر درها شده است را مورد بررسی خواهیم پرداخت. همچنین به عوامل موثر در قیمت در آکاردئونی میپردازیم . تا هنگام خرید در آکاردئونی با رعایت این موراد یک در با کیفیت و قیمت مناسب خرید کنید.

انواع مدلهای در آکاردئونی

یکی از موارد مهم که هنگام خرید درب آکاردئونی باید به آن توجه کرد. مدلهای مختلف این نوع حفاظ است. در زیر لیست درهای موجود در بازار را از لحاظ ساخت و تعداد گل بررسی میکنیم:

قیمت واحد اندازه گیری نوع درب آکاردئونی ردیف
تماس بگیرید :09122250013 متر مربع درب آکاردئونی 2 گل 1
تماس بگیرید :09122250013 متر مربع درب آکاردئونی 3 گل

 

2
تماس بگیرید :09122250013 متر مربع درب آکاردئونی 4 گل

 

3
تماس بگیرید :09122250013 متر مربع درب آکاردئونی تسمه دوبل پرچ مخفی

 

4

هر کدام از مدلهای درب آکاردئونی که در بالا به آن اشاره شده است دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. و برای مکان های مختلف از آنها استفاده میشود. در اینجا معیارهای دیکر برای مشخص نمودن انواع درب آکاردئونی را به شما خواهیم گفت.

خرید درب آکاردئونی

حفاظ نرده آکاردئونی انواع مختلفی دارند که در ذیل به آنها اشاره میکنیم. کهدر هنگام خرید درب آکاردئونی مد نظر قرار دهید:

  1. درب آکاردئونی ساده.
  2. درب آکاردئونی دو جداره.
  3. درب آکاردئونی سه لوزی.
  4. درب آکاردئونی دوبل.
  5. درب آکاردئونی سفارشی.
  6. درب آکاردئونی ایتالیایی.

 

چرا لازم است درب آکاردئونی نصب کنید؟

قبل از خرید درب آکاردئونی بهتر است لزوم خرید و نصب درب آکاردئونی را بدانید. در ادامه این نوشته آن را برای شمار شرح خواهیم داد. یکی از ویژگی های کشور ایران این است که کشور چهار فصل است. بنابر این لازم است یک نوع درب وجود داشته باشد که بتوان آن را در چهار فصل استفاده کرد. درب آکاردئونی به دلیل داشتن ویژگی های خاص خود میتوان آن را در تمام مناطق جغرافیایی با خر نوع آب و هوایی استفاده کرد.

داشتن استحکام بالا ، مقاوم در مقابل گرد خاک ، مقاوم در برابر بارندگی و رطوبت باعث شده است تا درب آکاردئونی به عنوان یکی از درب های پرکاربرد مورد توجه قرار گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های درب آکاردئونی که هنگام خرید باید آن را مورد توجه قرار داد. این است که این نمونه درب را میتوان هم در خانه های ویلایی و هم در آپارتمان ها استفاده کرد. داشتن کاربردهای زیاد در اماکن مختلف باعث میشود تا بتوان درب آکاردئونی را همه جا نصب و استفاده کرد.

امروزه نصب نرده اکاردئون بسیار رایج شده است و بسیاری از مردم در مراکز اداری، تجاری، مسکونی و برجها از حفاظ آکاردئونی برای افزایش امنیت استفاده می کنند. استفاده از این نوع درب باعث افزایش امنیت میشود. این نوع درب دارای قیمت مناسب نیز استو به همین دلیل در همه جا میتوان از آن استفاده کرد.

استفاده از درب آکاردئونی در کنار حفاظ شاخ گوزنی در اماکن ویلایی و فضاهای باز باعث افزایش امنیت میشود.

راهنمای خرید درب آکاردئونی

میزان امنیت درب آکاردئونی چقدر است ؟

درب آکاردئونی یکی از عوامل جلوگیری از سرقت به شمار میرود. در کنار حفاظ شاخ گوزنی که در بالا نیز اشاره کردیم، این نوع حفاظ باعث افزایش امنیت خانه ها و مکان های تجاری و انبارها میشود/.

امنیت درب آکاردئونی بالا است. به همین دلیل در هنگام خرید درب آکاردئونی میتوان به این موضوع توجه ویژه داشت. به دلیل آنکه درب آکاردئونی از تسمه های آهنی متصل به هم تشکیل شده است. دارای ایمنی بالایی است. سارقان در مقابل درب آکاردئونی معمولا ناتوان هستند. درب آکاردئونی قفل مخفی به گونه ای است که امنیت این درب را تا میزان زیادی افزایش داده است.

یکی از موارد مهم در هنگام خرید درب آکاردئونی مورد توجه افراد است.قیمت درب آکاردئونی است. قیمت درب آکاردئونی همانطور که در بالا اشاره کردیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به دنبال خرید درب آکاردوئونی ارزان و قیمت ارزان هستید میتوانید با شماره ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

یکی ازویژگی های مهم درب آکاردئونی که جا دارد در اینجا به آن اشاره کنیم کشویی بودن ان است. این مورد باعث میشود از این نوع حفاظ برای جاهایی که فضای کمی دارند نیز به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

راهنمای خرید درب آکاردئونی

عوامل موثر در قیمت درب آکاردئونی

از عوامل مهم در هنگام خرید درب آکاردئونی قیمت آن است. در ادامه عواملی که در قیمت درب آکاردئونی موثر هستند را آورده و هر کدام را به اختصار شرح میدهیم:

  1. تعداد لوزیها و تسمه ها (نوع تسمه) مورد استفاده ، وزن تسمه استفاده شده و چهارچوب حفاظ مهم است.
  2. شرایط نصب حفاظ.
  3. مدل ها و طرحهای حفاظ آکاردئونی.
  4. رنگهای حفاظ درب.
  5. ارتفاع و عرض درب.
  6. تعداد لوزی های به کار رفته در حفاظ.

عوامل دیگری که در قیمت درب آکاردئونی موثر هستند و در هنگام خرید درب آکاردئونی باید آنها را مد نظر قرار داد در زیر امده اند:

مقالات مرتبط » راهنمای خرید درب آکاردئونی در تهرانپارس.

  1. جنس درب آکاردئونی ،که معمولا جنس حفاظ آکاردئونی از فولاد یا آهن می باشد.
  2. ارتفاع درب آکاردئونیکه غالبا یک تا یک و نیم در نظر گرفته میشود، و همچنین کاربرد مورد نظر مشتری نیز موثر است.
  3. تعداد تسمه های درب، هرچه فاصله تیغه های عمودی بیشتر باشد، از تعداد کمتری تیغه های عمودی استفاده میشود.
  4. طرح حفاظ، هرچه طرحهای ساده تر انتخاب شود، از آهن یا فولاد کمتری استفاده می شود. طبیعتا قیمت مناسب تری هم هزینه می شود.
  5. عرض درب آکاردئونی ، هرچه عرض درب کمتر باشد، قیمت پایین تری نیز هزینه میشود.

 

مقالات مرتبط : راهنمای خرید درب آکاردئونی در دماوند.

نکات مهم نصب درب آکاردئونی

هنگام خرید و نصب انواع درب آکاردئونی باید به نکات زیر توجه داشت. رعایت این نکات باعث افزایش ایمنی درب آکاردئونی و در ادامه طول عمر این نوع حفاظ میشود:

  • توجه کنید که درب آکاردئون باید توسط فرد متخصص نصب شود.
  • دقت کنید که درب آکاردئونی از قفل محکم و مقاومی برخوردار باشد. میتوان از درب آکاردئونی قفل مخفی استفاده کرد.
  • مواد استفاده شده در درب آکاردئون درجه یک باشند.
  • قسمت ریل بالا و پایین روان باشند.
  • صدای زیادی در حین حرکت تولید نکند.
  • از قبل رنگ زده شده باشد.( تمام درب های تولید شده در این گروه تولیدی از رنگ کوره ای درجه 1 استفاده میشوند.
  • شرکت شناخته شده و معتبری اجرا کننده باشد.
  • قفل توی‌کار و سوییچی داشته باشد. در بالا اشاره شد که مدلهای قفل مخفی نیز وجود داشته که امنیت بالاتری داردند.
  • پروفیل های درب آکاردئون از آهن ضایعاتی نباشد.

خرید درب آکاردئونی دیجی کالا

دیجی کالا امروزه به عنوان مرجع مهمی در قیمت گذاری انواع محصولات در بازار شناخته میشود. این شرکت با در اختیار داشتن دامنه محصولات زیاد میتوان مورد اعتماد افراد جامعه است. در ادامه میتوان گفت که شرکت های تولید زیادی به عنوان همکار این شرکت محصولات درب آکاردئونی خود را توسط این پلت فرم به فروش میرسانند.

شما میتوانید برای خرید درب آکاردئونی در دیجی کالا میتوان با مراجعه به سایت آن شرکت قیمت این نوع درب را استعلام نمود. از آنجایی که درب آکاردئونی در شرکت حفاظ خلیج فارس توید میشود. و این شرکت خود تولید کننده عمده است لذا قیمت این محصول در شرکت تولید کننده به مراتب بهتر و کمتر است.

مقالات مرتبط : خرید درب آکاردئونی در کردان.

فروش درب های آکاردئونی

در هنگام خرید درب آکاردئونی دقت کنید که فروش درب های آکاردئونی یکی از خدمات گروه تولید حفاظ خلیج فارس است که رضایت مشتری در ارائه خدمات بسیار دارای اهمیت است. پس در نتیجه محصولات تولید شده در گروه تولید حفاظ خلیج فارس دارای کیفیت بسیار زیاد است. و مشتریان هنگام سفارش خیالشان درباره کیفیت محصول و نحوه ساخت و فروش آن راحت است.

فروش درب آکاردئونی بستگی به مدل آن دارد که به همین خاطر فروش برخی از مدل های ریلی مانند سه گل چهار خم تسمه دوبل از دیگر مدل ها بیشتر است .

پیشنهاد میکنیم برای خرید درب آکاردئونی با کارشناسان فروش و متخصصان این گروه تولیدی تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مقالات مرتبط : خرید درب آکاردئونی در ورامین.

بازدیدها: 45

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *