جهت استعلام قیمت کلیک کنید 09122250013

قیمت درب آکاردئونی در تهران

فهرست مطالب

 

مقدمه

افزایش امنیت محل زندگی و محیط کار یکی از دغدغه افراد جامعه به شمار میرود. استفاده از درب هایی که بتواند باعث افزایش ایمنی و امنیت محیط زندگی شود امری ضروری است. درب آکاردئونی یکی از انواع درب های فلزی است که به صورت کشویی باز و بسته میشود. در ادامه میخواهیم چالش های قیمت درب آکاردئونی در تهران را مورد ارزیابی قرار دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به طورکلی دارای مدلهای مختلفی است. بسته به کانی که قرار است این درب ریلی نصب و استفاده شود مدل آن نیز متفاوت خواهد بود. در جدول زیر میتوانید مدلهای مختلف درب آکاردئونی را مشاهده کنید.

شرح خدمات و کالا ردیف
درب آکاردئونی طرح دو گل 1
درب آکاردئونی طرح سه گل و چهار خم 2
درب آکاردئونی طرح چهار گل 3
درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل (پرچ مخفی) 4

در کاخانه تولیدی حفاظ خلیج فارس انواع درب آکاردئونی در مدلها و سایزهای مختلف ساخته میشود. شما میتوانید جهت سفارش و یا بازدید رایگان محل نصب درب آکاردئونی برای بررسی مدل مورد استفاده با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید. بازدید محل به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

عوامل موثر در قیمت درب آکاردئونی در تهران

درب آکاردئونی از بخش های مختلفی ساخته شده است. به همین دلیل تغییر هر بخش میتواند در قیمت تمام شده این نوع درب تاثیر زیادی داشته باشد. در زیر جدول تاثیرگذار در قیمت درب آکاردئونی را به شما نشان میدهیم. و نمونه دربهای مختلف و مدلهای آن را نیز به شما نشان داده ایم. اگر درمورد هرکدام از این مدلها و بخشها سوالی داشتید میتوانید به صورت تلفی از ما بپرسید.

 

قیمت درب‌های آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آن جایی که این درب‌‌ها در جنسهای گوناگون و طراحی‌‌های مختلفی ساخته می‌شوند و مشخصات هر کدام با دیگری متفاوت است قیمت‌های مختلفی نیز دارند.

یکی از عوامل موثر در قیمت درب آکاردئونی درتهران متراژ و مدل درب آکاردئونی است. تغییر در هرکدام از این موارد میتوانید قیمت نهایی درب آکاردئونی را تغییر دهد.

در هنگام خرید درب آکاردئونی باید آن را با توجه به محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. هر چه میزان تراکم نرده آکاردئونی بیشتر باشد قیمت بالاتر و امنیت بیشتری خواهد داشت. همچنین ضخامت آهن به کار گرفته شده در ساخت این حفاظ‌ های آکاردئونی که در استحکام نرده تاثیر بسزایی دارد نیز در افزایش یا کاهش قیمت درب‌های آکاردئونی تاثیر گذار می‌باشد. بدیهی است که مواد به کار رفته روند ساخت درب ریلی از لحاظ قیمتی متغیر می‌باشد. و همین امر تاثیر مستقیمی بر قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی نهایی دارد.

روش‌های خرید درب آکاردئونی در تهران

همانطور که میدانید درب آکاردئونی یک نوع درب ریلی وکشویی است. از این نوع در برای محیطهای مختلف استفاده میشود. در آکاردئونی در محیطهایی که فضای کمتری دارند استفاده بیشتری میشود.چ.ن این نوع درب به صورت کشویی بوده و فضای کمتری اشغال میکند.

برای خرید درب آکاردئونی در تهران به روشهای زیر میتوان اقدام کرد:

خرید حضوری

برای خرید درب آکاردئونی به صورت حضوری میتوانید به انبار آهن شادآباد واقع در جنوب تهران مراجعه کنید. در این منطقه انواع کارخانه ها و کارگاه های تولید درب ریلی ( درب آکاردئونی ) وجود دارند. در این منطقه به صورت حضوری میتوانید مشاوره رایگان از فروشنده های مختلف دریافت کنید.

خرید تلفنی ( خرید اینترنتی)

با توجه به افزایش استقبال مردم از خرید اینترنتی انواع وسایل و تجهیزات، فروش اینترنتی درب آکاردئونی نیز رواج زیادی پیدا کرده است.

شرکت های زیادی فروش ایترنتی درب آکاردئونی را انجام میدهند. ولی با توجه به اینکه قبل از خرید درب آکاردئونی لازم است تا محل به صورت فیزیکی مورد بازدید قرار گیرد و سپس مدل در مورد نظر را انتخاب کنید. ما به شما توصیه میکنیم به صورت تلفنی اقدام به خرید کنید.

روش انجام خرید تلفنی

برای خرید انواع حفاظ آکاردئونی ابتدا با کارخانه تولیدی حفاظ آکاردئونی خلیج فارس تماس بگیرید.

پس از تماس شما کارشناسان این مجموعه به صورت حضوری در محل حضوری پیدا کرده و نسبت به بررسی نوع درب و محیطی که قرار است در نصب شود اقدام میکنند.

سپس پس از دریافت بیعانه درب با سایز و مدل دلخواه برای شما ارسال میشود. همراه ارسال درب ، نصبا کاربلد و با تجربه در محل حضور پیدا کرده و طبق استانداردهای لازم درب نصب میشود.

گارانتی 24 ماهه نصب و فروش انواع حفاظ درب آکاردئونی جزو خدمات پس از فروش مجموعه تولیدی حفاظ خلیج فارس به شمار میرود.

سخن پایانی

با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید درب آکاردئونی مناسب خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. در پایان، توصیه می‌شود برای خرید درب آکاردئونی در تهران، از چند تولیدکننده یا فروشنده معتبر قیمت بگیرید و با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در ابتدای مقاله عوامل موثر در قیمت درب آکاردئونی را برای شما شرح دادیم. و نمونه ها و مدلهای مختلف انواع حفاظ ریلی را به شما معرفی کردیم.

قیمت درب آکاردئونی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع درب: نوع درب یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر قیمت درب آکاردئونی تأثیر می‌گذارد. درب‌های ضد سرقت و دوجداره از قیمت بالاتری نسبت به درب‌های ساده برخوردار هستند.

اندازه درب: اندازه درب نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. درب‌های بزرگ‌تر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

جنس درب: جنس درب نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. درب‌های فولادی از قیمت بالاتری نسبت به درب‌های آلومینیومی و PVC برخوردار هستند.

ضخامت درب: ضخامت درب نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. درب‌های با ضخامت بیشتر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

کیفیت ساخت: کیفیت ساخت درب نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. درب‌های با کیفیت ساخت بالاتر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

با توجه به عوامل ذکر شده، می‌توان گفت که قیمت درب آکاردئونی در تهران می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. بنابراین، برای خرید درب آکاردئونی مناسب، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید و از چند تولیدکننده یا فروشنده معتبر قیمت بگیرید.

مقالات مرتبط:

خرید درب آکاردئونی در کردان.

 

 

بازدیدها: 47

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *