برای دریافت قیمت کلیک کنید 09122250013

قیمت درب آکاردئونی در شادآباد

فهرست مطالب

در این نوشته شما را با قیمت انواع درب آکاردئونی و نحوه تولید درب آکاردئونی در شادآباد آشنا میکنیم. حفاظ آکاردئونی یکی از انواع حفاظ هایی است که برای ایمنی محل زندگی شما به کار میرود.

محله شادآباد یا انبار آهن شادآباد یکی از بزرگترین مراکز فروش آهن در تهران است. در این بازار تولید کنندگان زیادی حضور دارند. این تولید کنندگان انواع درب های آهنی ، انواع حفظ دیواری، حفاظ شاخ گوزنی در شادآباد ، شیرآلات ساختمانی ، لوله و اتصالات ، انواع درب و پنجره اهنی و پروفیل ساخته میشود.

در کنار بازار آهن شادآباد تولید کنندگان زیادی وجود دارند که اقدام به تولید و فروش انواع درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی در شادآباد میکنند.  گروه تولیدی حفاظ خلیج فارس یکی از انواع گروه تولیدی فعال در بازار آهن شادآباد است. این گروه تولیدی انواع درب و پنجره آهنی ، حفاظ شاخ گوزنی ، درب آکاردئونی تولید میکند. تمام محصولات گروه تولیدی حفاظ خلیج فارس علاوه بر مصرف داخل استان به خارج از استان هم صادر میکند.

به دلیل مرغوب بودن جنس درب آکاردئونی تولید شده در شادآباد و قیمت پایین آن بسیاری از شهرهای اطراف انواع درب آکاردئونی خود را از این مرکز تولیدی تهیه میکنند.

ویژگی های درب اکاردئونی

درب آکاردئونی در شادآباد دارای مدل های مختلفی است. به همین دلیل ویژگی هر کدام از این نوع درب ها با یکدیگر متفاوت است. درب آکاردئونیدر شادآباد به دلیل کشویی و قابل حمل بودن بسیار کاربرد دارد. بسیاری از شرکت ها ، واحد های آپارتمانی ، پاساژهای تجاری و انبار ها از از نوع درب آکاردئونی استفاده میکنند.

برای ایمنی این نوع حفاظ آکاردئونی در شادآباد از قفل آویز برای قفل کردن آن استفاده میکنند. یکی از روشهای افزایش ایمنی درب آکاردئونی استفاده از قفل مخفی کتابی برای جلوگیری از ورود سرقین است. این نوع قفل به دلیل قرار گرفتن در بدنه داخلی درب قابل برش نیست.

به راحتی باز نمیشود و ایمنی زیادی به محل زندگی شما میبخشد.به درب آکاردئونی درب ضد سرقت هم گفته میشود. به دلیل افزایش ایمنی خانه های در زمان استفاده از درب آکاردئونی دیگر نگران خانه خودتان در زمان ترک خانه و یا مسافرت نباشید. درب آکاردئونی به دلیل ایمنی بالایی که دارد مانع از نفوذ افراد غیر مجاز به محل شما میشوند.

قیمت انواع درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

تولید درب آکاردئونی

برای تولید درب آکاردئونی در شادآباد ابتدا مدل درب را باید از روی نقشه آن انتخاب کرد. دلیل استفاده از نقشه برای تولید درب آکاردئونی این بوده که هر کدام از این نوع درب ها پرچ مخصوص دارند. سایز تسمه و اندازه آن نیز یکی دیگر از تفاوت های مدل های مختلف درب آکاردئونی در شاد آباد می باشد.

پس از انتخاب مدل درب آکاردئونی اقدام به برش تسمه ها در سایز های مختلف میکنند. پس از برش ایت تسمه ها باید آنها را روی قابل به صورت ضربدری قرار داد و سپس آنها را پرچ نمود. پایه های درب آکاردئونی و چهارچوب آن را جوش زده و سپس بخش های مختلف درب آکاردئونی در شادآباد را به هم متصل میکنند.

پس از ساخت درب آکاردئونی در شادآباد نوبت به رنگ آمیزی آن میرسد. درب آکاردئونی به دلیل خاصیت رنگ پذیری دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و باران است. به همین دلیل از این نوع حفاظ اکاردئونی میتوان در مکان هایی که دارای رطوبت بالاییست نیز استفاده نمود.

برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی در شادآباد از رنگ های الکترو استاتیک استفاده میشود. نوع رنگ آمیزی این نوع حفاظ نیز باعث افزایش تداوم استفاده از  آن میشود. پس از رنگ آمیزی درب های آکاردئونی در شادآباد آنها را وارد کوره های مخصوص میکنند. قرار گرفتن درب آکاردونی رنگ شده در کوره باعث افزایش طول عمر رنگ آن میشود.

خرید درب آکاردئونی در شاداباد

برای خرید درب آکاردئونی در شادآباد به دو روش میتوان اقدام کرد. روش اول مراجعه حضوری به دفتر گروه تولیدی حفاظ اکبری برای خرید است. روش دوم خرید اینترنتی و یا تلفنی می باشد. ما به شما روش دوم را بریا خرید درب آکاردئونی در شادآباد توصیه میکنیم. دلیل آن هم این است که ارسال تمامی محصولات گروه تولیدی حفاظ خلیج فارس در صورت خرید تلفنی رایگان بوده و نصب آن هم توسط ما با سرعت زیاد و در کمترین زمان انجام میوشد.

برای خرید حفاظ آکاردئونی در شادآباد کافی است با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید. پس از انتخاب نوع درب آکاردئونی در شادآباد و دریافت مشاوره از کارشناسان ما میتوانید مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واریز کرده و سپس درب آکاردئونی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

درب آکاردئونی  در صباشهر

درب آکاردئونی

قیمت انواع درب آکاردئونی در فیروزکوه

راهنمای خرید درب آکاردئونی در تهرانپارس

بازدیدها: 133

مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. با سلام
    من دنبال خرید درب آکاردئونی در شادآباد بودم که کلی از مغازه ها رو گشتم قیمت های مختلفی میدادن. یهو به ذهنم اومد که تو گوگل سرچ کنم درب آکاردئونی در شادآباد تا بدونم کی اونجا درب آکاردئونی میفروشه که متوجه شدم شرکت تولیدی حفاظ خلیج فارس یکی از این تولید کننده های معتبر است.
    خلاصه با تماس با این مجموعه و گرفتن ادرسشون مراجعه حضوری داشتم و درب آکاردئونی روخریداری کردم .
    خواستم تشکر کنم از محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی که تولید میکنن.

    1. با درود و سپاس تز نظر شما
      گروه تولیدی حفاظ خلیج فارس به عنوان یکی از مجموعه های فعال در تولید انواع درب آکاردئونی ، حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ دیواری در شادآباد فعالیت میکند. انواع درب آکاردئونی در شادآباد را میتوانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این گروه تولید تهیه نمایید.
      نصب شریع انواع درب آکاردئونی و ارسال رایگان محصولات شما به درب منزل جزو خدمات گروه تولیدی حفاظ خلیج فارس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *